Starea de antivot


E o stare şi asta. Ca oricare dintre stările de lehamite, de greaţă, de scârbă. Tot am auzit – şi încă o să mai aud până duminică (inclusiv) – debitarea îndemnurilor către turma de electori. Un fel de “dii Sura, dii Albu!”, cu precizarea că în aceste zile în locul biciului din spate, tracţiunea căruţei cu interese personale e asigurată cu promisiunea unei traiste de ovăz atârnată în faţă. Hai la vot! De ce? Ca s-o iei în bot, evident. Dacă ar fi prima oară ar fi scuzabil. Dar aşa…

Cel mai scârbos argument e ăla că dacă nu votez eu, votează altul în locul meu. Nimic mai fals! Asta ar fi fraudă electorală şi nu cred eu că preacinstiţii „catindaţi”, sau talibanii lor s-ar preta la aşa ceva. Dacă nu votez eu, e un vot exprimat mai puţin.

Sincer, l-aş da, dar nu am cui. Toţi, fără nici o excepţie, sunt preocupaţi strict de bunăstarea lor personală şi atât. Îi doare în cot că eu nu am bani ACUM pentru facturile la utilităţi, pentru mâncare, în fine pentru un trai decent. Îmi promit că DACĂ îi aleg pe ei, într-un viitor incert îmi va fi şi mie un pic mai bine. Asta e o probabilitate. Certitudine este că, dacă fac asta, lor le va fi extraordinar de bine într-un viitor foarte imediat. E la fel de cert ca şi faptul că eu voi trăi zilnic, încă patru ani, aceeaşi dramă a supravieţuirii prin prostituţie profesională, prin umilire.

Leave a comment

ISTORII REGĂSITE

Probabil cel mai bun blog de istorie!

cuvinte23

intr-o lume îmbâcsită de material o mai fi loc pentru vis?

Balaurul Român

Virtus Romana Rediviva

CRONICA [R]

If you're walking through hell, keep walking.

Byzantine Alchemy

Words from Eastern Roman Empire

Valea Frumoasei

Expoziţia de artă fotografică „Eşti floare de dor, Basarabie!”

petitie catre vremurile odioase

Just another WordPress.com weblog

Vinul din Cluj

Wine Consultant

Adrian Mangu

Bulgări de suflet

Micael Nicolas's Blog

Simt ,deci înţeleg !

Secretele Istoriei cu Alexandru Moraru

Adevărul trebuie cunoscut,chiar dacă e urât şi imoral !

WordPress.com

WordPress.com is the best place for your personal blog or business site.

Stefanteris's Blog

Just another WordPress.com weblog