Vincon Vrancea, cuprins de isteria flăcării violet


Înţeleg să fii disperat pe vremea asta de criză şi de batjocură generală faţă de tot ceea ce înseamnă societatea românească, inclusiv mediul de afaceri. Dar cât de disperat să fii ca să recurgi la soluţii gen “şaman”, aşa cum a făcut Vincon Vrancea?

De curând, în reclama TV arhicunoscută pentru Beciul Domnesc (o gamă de vinuri de altfel sub modeste, care nu merită sub nici o formă banii azvârliţi pe publicitate şi cu atât mai puţin pe cei pretinşi la raft), apare în primele maxim două secunde, în colţul din stânga jos, un pătrăţel mic-mic-mic de culoare violet, lângă care mai şi scrie, textual, cuvântul “violet”. Probabil pentru eventualii daltonişti convertiţi de isteria violetă…

Cam cum crede Vincon că transmite mesajul subliminal? Au crezut cumva că asta e celebra formulă a “secvenţei a cincea”?! Dom’ Neţoiu, mai învaţă domne… Dacă vreţi creştere în vânzări, umblaţi întâi la calitatea vinului, apoi nu vă mai risipiţi echipa de vânzări şi, nu în ultimul rând, formaţi-vă şi plătiţi-vă imaginea corect. Flacăra violet nu ştiu ce minuni poate face în general, dar sunt convins că nu poate transforma poşirca de la raft în vin medaliat la concursuri. Deşi, ştiu şi eu, fiind o flacără aprinsă în România… Ştiu şi eu? Dacă cumva Sf. Plic…

Advertisements

6 Responses

  1. Pai bine bre maestre, dupa ce ti-am atras atentia asupra magariei se poate sa nu zici nimic de observator ?
    Scuze, ai dreptate, sursele nu se dezvaluie!
    Stim noi bine de ce …

    • Scuze, Catalin!
      Luat de valul inflacararii violet, am uitat. Stiu, este impardonabil. Ca atare fac cuvenita rectificare: nu stiu de cand au aprins cei de la Vincon flacara violet pe aceasta reclama, dar mie abia aseara mi-a fost semnalata de ochiul vigilent al lui Catalin, in timp ce priveam si comentam impreuna o emisiune la Antena 3.
      Acum, Catalin, nu ai decat sa raspunzi. Eu nu voi avea de zis altceva decat: “Nu trage, dom’ Netoiu! M-au adus aici cu forta…”

  2. Ma tem ca nu exista nicio legatura intre reclama la Beciul Domnesc si acea flacara violet decat o concidenta de nume. Compania de publicitate care le-a creeat spotul se numeste Violet, iar ce apare in colt este logo-ul acestora.

    Dar probabil nu asta era ideea acestui text, sau ma insel? 🙂

    • Multumesc pentru precizare. Cu siguranta este o coincidenta. Este logic ce spui. Am verificat si asa este. Violet Advertising a facut reclama. Dar ce nu inteleg eu, totusi, este de ce nu apare pe toata durata spotului, daca este semnatura agentiei? Acea aparitie meteorica nu face decat sa alimenteze speculatiile, mai ales in isteria asta creata la nivel national cu celebra “flacara violet”.
      Ideea textului era exact asta, nimic altceva. Pur si simplu, am crezut ca cineva din Vincon a cazut in capcana isteriei “violet”. Cand colo, am cazut eu. Se mai intampla… Mai ales cand, asa cum am scris mai sus, chiar cei in cauza genereaza si alimenteaza speculatiile.
      In rest, parerea mea despre vinurile din aceasta gama ramane valabila: sunt submodeste. Pacat ca echipa care incepuse sa se contureze acolo (Alin Lazarescu – oenolog si Mircea Niculescu la vanzari) s-a destramat. Nu stiu ce se va intampla in viitor cu Sarba de la Levant (foarte buna) si cu celelalte cateva vinuri care incepusera sa repozitioneze compania in ierarhia valorilor, nu a cantitatilor.

  3. Nu ma pricep prea tare la publicitate, dar probabil s-a urmarit neperturbarea mesajului initial. Este o reclama la Beciul Domnesc si e cumva normal sa nu se fure din measj in favoarea agentiei.

    Despre vinurile celor de la Vincon nu comentez. Desi am copilarit in apropierea fabricii lor de distilate nu am nici o legatura afectiva fata de ei.

  4. Multumesc si pentru elucidarea aparitiei scurte a semnaturii. Explicatia ta e corecta din punct de vedere al gestionarii spatiului de publicitate in presa audio-vizuala.
    Ca atare, in contextul isteriei creata la nivel national cu “flacara violet’, povestea asta ramane o coincidenta amuzanta si atat!

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

ISTORII REGĂSITE

Probabil cel mai bun blog de istorie!

cuvinte23

intr-o lume îmbâcsită de material o mai fi loc pentru vis?

Balaurul Român

Virtus Romana Rediviva

CRONICA [R]

If you're walking through hell, keep walking.

Byzantine Alchemy

Words from Eastern Roman Empire

Valea Frumoasei

Expoziţia de artă fotografică „Eşti floare de dor, Basarabie!”

petitie catre vremurile odioase

Just another WordPress.com weblog

Vinul din Cluj

Cuvinte despre vinuri incercate, degustari si evenimente, calatorii si retete

WordPress.com

WordPress.com is the best place for your personal blog or business site.

Adrian Mangu

blogger civic și literar

Micael Nicolas's Blog

Simt ,deci înţeleg !

Secretele Istoriei cu Alexandru Moraru

Adevărul trebuie cunoscut,chiar dacă e urât şi imoral !

WordPress.com

WordPress.com is the best place for your personal blog or business site.

Stefanteris's Blog

Just another WordPress.com weblog

%d bloggers like this: